Narzędzia zmiany percepcji

1. NARZĘDZIA OŚWIECENIA

Uczeń dążący do oświecenia korzysta co najmniej z następujących narzędzi oświecenia:

  • Podręcznik Kursu Cudów
  • Nauczyciele Kursu Cudów
  • Duch święty prowadzący ucznia

2. ŚRODOWISKO OŚWIECENIA

Uczeń dążący do oświecenia przebywa w następującym środowisku oświecenia:

  • Święta chwila z Bogiem będąca czasem jego modlitwy
  • Grupa zaangażowanych uczniów będąca miejscem ich posilenia duchowego
  • Okoliczności życia będące materiałem ćwiczeniowym ucznia

3. ĆWICZENIA OŚWIECENIA

Uczeń dążący do oświecenia zaangażowany jest w następujące ćwiczenia oświecenia:

  • Studiowanie Kursu Cudów
  • Przerabianie Ćwiczeń Kursu Cudów
  • Modlitwa, w której zastosowuje teorię w praktyce modlitewnej
  • Posłuszeństwo Duchowi Świętemu, polegające na zastosowaniu nauk w praktyce życiowej
  • Dzielenie się otrzymanymi darami z innymi
  • Zaangażowane uczestnictwo w zajęciach grupy uczniów

4. STOPNIE ŚWIĘTEJ CHWILI

Uczeń modli się sercem stosując następujące stopnie świętej chwili:

  • Relaksacja (rozluźnienie umysłu)
  • Koncentracja (skupienie umysłu)
  • Aktualizacja (skupienie na aktualnej chwili)
  • Lokalizacja (skupienie na lokalnym miejscu)
  • Medytacja (skupienie na przedmiocie rozpoznania)
  • Kontemplacja (skupienie na rozpoznaniu przedmiotu)

5. FORMY ZAANGAŻOWANIA GRUPOWEGO

Uczniowie spotykając się w grupie decydują się na zaangażowanie w jej działaniach:

  • Wykład
  • Świadectwo
  • Stawianie kwestii
  • Dyskusja
  • Święta chwila w grupie
  • Rozmowa nauczycielem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*