1. NARZĘDZIA OŚWIECENIA
Uczeń dążący do oświecenia korzysta co najmniej z następujących narzędzi oświecenia:
- Podręcznik Kursu Cudów
- Nauczyciele Kursu Cudów
- Duch święty prowadzący ucznia
2. ŚRODOWISKO OŚWIECENIA
Uczeń dążący do oświecenia przebywa w następującym środowisku oświecenia:
- Święta chwila z Bogiem będąca czasem jego modlitwy
- Grupa zaangażowanych uczniów będąca miejscem ich posilenia duchowego
- Okoliczności życia będące materiałem ćwiczeniowym ucznia
3. ĆWICZENIA OŚWIECENIA
Uczeń dążący do oświecenia zaangażowany jest w następujące ćwiczenia oświecenia:
- Studiowanie Kursu Cudów
- Przerabianie Ćwiczeń Kursu Cudów
- Modlitwa, w której zastosowuje teorię w praktyce modlitewnej
- Posłuszeństwo Duchowi Świętemu, polegające na zastosowaniu nauk w praktyce życiowej
- Dzielenie się otrzymanymi darami z innymi
- Zaangażowane uczestnictwo w zajęciach grupy uczniów
4. STOPNIE ŚWIĘTEJ CHWILI
Uczeń modli się sercem stosując następujące stopnie świętej chwili:
- Relaksacja (rozluźnienie umysłu)
- Koncentracja (skupienie umysłu)
- Aktualizacja (skupienie na aktualnej chwili)
- Lokalizacja (skupienie na lokalnym miejscu)
- Medytacja (skupienie na przedmiocie rozpoznania)
- Kontemplacja (skupienie na rozpoznaniu przedmiotu)
5. FORMY ZAANGAŻOWANIA GRUPOWEGO
Uczniowie spotykając się w grupie decydują się na zaangażowanie w jej działaniach:
- Wykład
- Świadectwo
- Stawianie kwestii
- Dyskusja
- Święta chwila w grupie
- Rozmowa nauczycielem
Dodaj komentarz